Színházat vegyenek! - Idén is díjjal ismeri el a legötletesebb színházi marketing eszközöket a Magyar Teátrumi Társaság

A Magyar Teátrumi Társaság Színházat vegyenek! színházmarketing-díjat alapított. A díjhoz kapcsolódó szakmai pályázati program a Színházba mentem! színházba járást népszerűsítő kampány részeként indult 2017-ben útjára. A díjalapítás célja: a legjobb színházi marketing eszközök és  termékek megtalálása, az ötletes kampányelemek színházszakmai konferencián való bemutatása és díjazása.


Miért fontos mindez? A színházi marketing speciális feladat. A hagyományos marketing eszközök használatát és a kreatív kommunikációs megoldásokat egyaránt igényli. Tudatos marketing és kommunikációs tervezésre van szükség, mely lépést tart az aktuális itthoni és nemzetközi trendekkel is. Ennek megvalósulását élteti a  Színházat vegyenek! pályázat is.


A 2018-as pályázat meghirdetését idén már a korábbi sikeres fogadtatás is megerősíti. A Marosvásárhelyi Nemzeti Színház Tompa Miklós Társulatáé lett a 2017-es év legjobb színházi plakátja és kiadványa, a budapesti Maladype Színházé a legjobb színházi weblap, a Vígszínházé a legjobb közösségi oldal, a Békéscsabai Jókai Színházé pedig a legjobb büfé és a legjobb színházi szék.


A színházak idén is várakozással készülnek a megmérettetésre. A 2018-as pályázaton bármely magyar nyelven játszó színház, színházi társulat vagy színházi előadásokat befogadó intézmény elindulhat. A Színházat vegyenek! színházmarketing elismerések a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) megnyitó gáláján,  2018. június 7-én adják át.


 A nevezők május 22-ig adhatják le pályázataikat a szinhazbamentem.hu oldalon keresztül, az alábbi hat kategóriában:

1. Az évad legjobb színházi plakátja

2. Az évad legjobb színházi nyomtatott kiadványa

3. Az évad legjobb színházi weboldala

4. Az évad legjobb színházi trailere

5. Az évad legjobb színházi széke

6. Az évad legjobb színházi büféje


Az egyes kategóriák nevezései regisztráció után tölthetők fel 2018. május 8. és 2018. május 22. között. A szavazás május 23-án indul és május 31-én 12.00 óráig tart. Szavazni csak azok tudnak, akik legalább egy kategóriában indultak a pályázaton, saját nevezéseire természetesen egyik induló sem adhatja le voksát.


Az egyes kategóriák győztesei értékes, a 2018/2019-es évad marketing kommunikációjában felhasználható nyereményekben részesülnek. Részt vehetnek színházanként 2 fővel egy 2 napos marketing képzésen, valamint minden nyertes színház lehetőséget kap egy-egy 150 000 Ft értékű Facebook kampány lebonyolítására.


A marketing elismeréseket a díjjal megegyező nevű Színházat vegyenek! színházszakmai konferenciát követően adják át. A konferencia negyedik éve, nagy érdeklődés mellett hívja össze a hazai és határokon túl magyar nyelven játszó színházak kulturális marketing szakembereit. A Színházat vegyenek! konferencia nemcsak a magyarországi,  hanem a környező országok színházi szakemberei számára is fontos és hasznos és találkozási ponttá vált.


Részletes pályázati versenykiírás itt érhető el:

https://szinhazbamentem.hu/szinhazatvegyenek_szabalyzat.html

Nevezni pedig az alábbi linken lehet:

https://szinhazbamentem.hu/bejelentkezes/


Sajtókapcsolat:

Vas Anna, vas.anna@magyarteatrumitarsasag.hu, +3670/953 03 08